Translator

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Τα νέα μας.....

Απο που να πρωτοξεκινήσω...
Καταρχάς ήρθε το δωράκι μου από την majiamaria από την ανταλλαγή του Greecycle! Ένα πανέμορφο κολιέ και μια και λατρεύω τα μέταλλα θα το τιμήσω με το παραπάνω!!!!!

Επιτέλους κατάφερα να ολοκληρώσω κάτι για τους μηνιαίους διαγωνισμούς της Νεραιδουλας (ποιος δεν ξέρει την Pink Dreamer?). Ποιο συγκεκριμένα, ο Οκτώβρης είχε θέμα το μωβ! 


Την νεραιδομαγισσούλα αφορά και το επόμενο θέμα! Ήρθε η σειρά μου για το ταξιάδικο ημερολόγιο, το συμπλήρωσα κι εγώ και το έστειλα στην επόμενη ταξιδιάρα! :) Το αποτέλεσμα να πω την αλήθεια δεν μου πολυάρεσε...Ήθελα να βάλω κι άλλο χρώμα αλλά με την μετακόμιση είχα χάσει τις μπογιές μου και δεν ήθελα να το καθυστερήσω...Την πινελιά μου την έβαλα πάντως....

Χμμμ....τώρα βλέπω ότι ο άγγελος μου έχει πετάξει λίγο γοφό έξω.....:)))))))

Και η νέα μου μανία! Εδώ και πολύυυυυυ καιρό θέλω να κάνω βελονάκι με σύρμα αλλά δεν είχε έρθει ακόμη η σειρά του! Τώρα που στρώθηκα λοιπόν, να οι πρώτες μου προσπάθειες:



Κάποια ακόμη που είχα φτιάξει αλλά δεν πρόλαβα να ανεβάσω...






Και κάποια γούρια ακόμη...





7 σχόλια:

  1. πανεμορφα ολα σοφακι μου! σε ευχαριστω πολυ!
    καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφάκι μου επέστρεψες δυναμικά βλέπω!!!
    Μεγειά το δωράκι...και το κολιέ για τη συμμετοχή φοβερό!!!Καλέ μια χαρά είναι και ο άγγελος!!
    Να συνεχίσεις τη νέα σου μανία γιατί είναι πολύ ωραία!!!Υπέροχες και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου όπως πάντα!!!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι όλα πολύ όμορφα!ΜΕ γειά και το δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι δημιουργίες σου υπέροχες,μεγειά το καινούριο σου απόκτημα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίναι υπέροχα όλα!!!!μεγεια το δωράκι σου!!!!καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγειάσου !!Καλοφόρετο!!
    καλή επιτυχία στη συμμετοχή σου με το όμορφο μωβ κολιεδάκι.
    Καλή αρχή στο νέο σου χόμπυ.Ενδιαφέρον φαίνεται το πλεκτό σύρμα!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...