Translator

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Κουτί για τσάι και όχι μόνο

Μ' έχει πιάσει τελευταία μια μανία με την decoupage Το έψαχνα από καιρό αλλά τώρα το πήρα μάλλον πιο ζεστά το θέμα!
Έφτιαξα, λοιπόν, αυτό το κουτί, το οποίο είναι είτε για φακελάκια τσαγιού είτε για οτιδήποτε μικρό( π.χ. κοσμήματα). Είναι η πρώτη μου μεγάλη προσπάθεια οπότε επιείκεια please....
Χρησιμοποίησα ριζόχαρτο ενώ το μέσα σχέδιο είναι σε χαρτί Ομολογώ πως το ριζόχαρτο, για μένα τουλάχιστον που είμαι αρχάρια, είναι μακράν το καλύτερο χαρτί!! Το μόνο που έκανα ήταν να βάψω το κουτί με ακρυλικό και μετά κόλλησα τα μοτίβα। Η κόλλα που χρησιμοποίησα, επειδή δεν έχω κάτι καλύτερο τώρα, ήταν ατλακόλ. Ήθελα να προσπαθήσω να κάνω και κάτι σαν παλαίωση με κάσσια αλλά τελικά το φοβήθηκα και το άφησα έτσι! Πιστεύω για πρώτη προσπάθεια δεν είναι κακή...



Η πίσω πλευρά:

15 σχόλια:

  1. δεν έχω ασχοληθεί με το decoupage αλλά το κουτί σου μου αρέσει πολύ!!καλή συνέχεια με την τεχνική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι πολύ όμορφο το κουτί σου!!!
    θελω καποια στιγμη να δοκιμασω decoupage...που θα παει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η πρώτη προσπάθεια!!!
    Δεν φαίνεται καθόλου ότι είναι το πρώτο σου έργο ;-)
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφια ειναι πανεμορφο.Μπραβο.Οντως το ριζοχαρτο ειναι πολυ καλυτερο απο την χαρτοπετσετα.Μπορεις αν θελεις να παρεις κολλα την pelikan για ντεκουπαζ,αλλιως υπαρχουν και αλλες που μπορω να σου πω.Και παλι μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ κορίτσια!
    Ελευθερία, να δοκιμάσεις, αξίζει τον κόπο!
    Κατερινάκι ευχαριστώ.....
    Μαρίνα ευχαριστώ, και για την πληροφορία. Η αλήθεια είναι ότι εδώ που είμαι δεν έχω πολλές επιλογές, μόνο από e-shop αν βρω κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο σου έγινε Σοφία μου!!!! Και πολύ καλή ιδέα,λέω να το δοκιμάσω και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοφια μπες στο afroditishobby.gr Εχει κολλα για ντεκουπαζ,πολυ καλη.Μπορει να στην στειλει με ταχυδρομειο.Και ειναι και η maja decoupage που επισης μπορει να σε βοηθησει στην αγορα κολλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστω Μαρίνα για τις πληροφορίες. Από την Μάγια έχω αγοράσει μερικά πράγματα. Στην Αφροδίτη λέω να πάω από κοντά όταν ανέβω Καβάλα τα Χριστούγεννα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εφτιαξες ενα υπεροχο κουτι...αρχαρια στο ντεκουπαζ?....Δεν φαινεται καθολου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφία καλημέρα! Πολύ όμορφο το κουτί σου! Θέλω και εγώ να φτιάξω ένα τέτοιο.Αλλά όταν λες
    "Χρησιμοποίησα ριζόχαρτο ενώ το μέσα σχέδιο είναι σε χαρτί" τι εννοείς? Γιατί είμαι ψιλοασχετη. Και επίσης τα διαχωριστικά τα έφτιαξες εσύ ή τα είχε το κουτί? Και που μπορώ να βρω τέτοια σχέδια? Σε ζάλισα ε? Αλλά μου άρεσε πάρα πολύ και χρειάζομαι τέτοια κουτιά για την ντουλάπα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ Μυσιρλού, Σταυροβελονιά!
    Το χαρτί έξω από το κουτί είναι ριζόχαρτο ανώ το μικρό σχέδιο μέσα στο καπάκι είναι χαρτί decoupage αν θυμάμαι καλά Decomania. Αν δεν έχεις ξανακάνει decoupage ίσως σε βοηθήσει καλύτερα το ριζόχαρτο.
    Το κουτί το συγκεκριμένο το πήρα από το www.decomagia.gr, εκεί θα βρείς και χαρτιά όπως και στο www.pacoartcenter.gr
    Είδη decoupage εχει και η Αφροδιτη, www.afroditishobby.gr αλλά και άλλα e-shop.
    Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι, κι εγώ τώρα ψάχνομαι! :) Πολύ καλή και η δική σου δουλειά στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου.Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω ξανακάνει και φοβάμαι μη σπαταλήσω λεφτά και τα πετάξω (δε μου περισεύουν δυστυχώς)και τα έτοιμα κουτιά δε μου αρέσουν.Είναι πολύ τυποποιημένα και για αυτό ρωτάω μήπως και το αποφασίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...